Opracowany z udziałem sportowców Atomic freeride i sprawdzony na Freeride World Tour, uniwersalny projekt Atomic Maverick 115 CTI zapewnia mocne, wolne osiągi z progresywną wszechstronnością poza trasą. Nowa konstrukcja rdzenia z technologią CTI Powered to idealne połączenie włókna węglowego i tytanu, aby stworzyć narty, które mają bardziej okrągły, spójny, elastyczny wzór z dodatkową sztywnością skrętną dla większej stabilności, większej równowagi, zwiększonej mocy i lepszego wyczucia. Power Woodcore wykorzystuje mieszankę drewna jesionu i topoli, aby zwiększyć wytrzymałość i tłumić wibracje. Opracowana w ścisłej współpracy z wolnymi fenomami, takimi jak Sage Cattabriga-Alosa i Craig Murray, talia 115 i solidna końcówka HRZN 3D dodają powierzchni dla lepszego pływania, a profil Powder Rocker zapewnia ożywioną obsługę. W wyniku oceny cyklu życia, nowa konstrukcja rdzenia w Maverick 115 CTI równoważy drewno i metal z mniejszą ilością włókna szklanego i żywicy, aby zmniejszyć emisję równoważnika CO2 opartego na materiale o 24% (w porównaniu z Maverick 100 TI, 2022).
Ten tekst jest tłumaczony automatycznie
Developed with Atomic freeride athletes and proven on the Freeride World Tour, the all-terrain design of the Atomic Maverick 115 CTI delivers hard-charging, freeride performance with progressive off-piste versatility. New CTI Powered core construction features the perfect mix of carbon and titanal to create a ski that has a rounder, more consistent flex pattern with added torsional stiffness for greater stability, more balance, increased power and better feel.
A Power Woodcore utilizes a blend of ash and poplar wood to add sturdiness and dampen vibration. Developed in close collaboration with freeride phenoms like Sage Cattabriga-Alosa and Craig Murray, the 115 waist and sturdy HRZN 3D tip add surface area for better float and a Powder Rocker profile delivers lively handling. The result of a Life Cycle Assessment, the new core construction in the Maverick 115 CTI balances wood and metal with less fiberglass and resin to reduce material-based CO2 equivalent emissions by 24% (compared with the Maverick 100 TI, 2022).
Ten tekst jest tłumaczony automatycznie