Nieczęsto zdarza się, że są wydarzenia, które naprawdę wywracają świat narciarski do góry nogami. Ale nowa koncepcja wiązań skokowych Armada, Shift, może być tylko jedną. Klasycznym dylematem na granicy między skitouringiem a freeride jest zawsze: czy wybieram wiązanie typu pin (zwane też: tech), czy też znacznie cięższe wiązanie z kontrolą wiązanie alpejskie? Wiązania do nart typu pin upuszczają kilka szwów, zapewniając doskonałą kontrolę podczas zjazdów.
Shift kładzie kres temu dylematowi: możesz go używać jako wiązań narciarskich z przypinkami z dopasowanym butem narciarskim podczas wchodzenia, ale podczas zejścia Shift zmienia się w kompletny zestaw alpejski: z pełnym noskiem (teraz bez szpilek !) I tak samo pięta. Ale to nie wszystko! Możesz także używać Shift ze swoimi butami do narciarstwa alpejskiego, jeśli na przykład chcesz spędzić dzień w ośrodku narciarskim lub po prostu zejść po żlebach. Z pewnością można powiedzieć, że Shift to wiązanie, które nadaje się do wszystkiego: zarówno do „normalnej” jazdy na nartach, jak i do skitouringu, zarówno do butów turystycznych z wkładkami szpilkowymi, jak i do butów alpejskich bez. Nie bylibyśmy zaskoczeni, gdyby stało się to nowym standardem zarówno dla freeriderów, jak i amatorów narciarstwa! Waga Shift (850 gramów) nie jest taka zła. Na przykład jest dużo lżejszy niż jego poprzednik Tracker (1460 gramów).
Kontynuuj czytanie
Armada opisuje Shift 10 MN
Armada Shift MNC 10 wypełnia lukę między nisko-technicznymi wiązaniami pinowymi a tradycyjnymi wiązaniami alpejskimi. Oferuje narciarzom sprawne wykonanie oprawy szpilkowej podczas jazdy pod górę oraz bezpieczeństwo tradycyjnego oprawy alpejskiej podczas zjazdu
Ten tekst jest tłumaczony automatycznie
The Armada Shift MNC 10 bridges the gap between low tech pin bindings and traditional alpine bindings. It offers skiers the efficient performance of a pin binding when touring uphill, and the safety of a traditional alpine binding when descending
Ten tekst jest tłumaczony automatycznie